Як збільшити прибуток, не маючи відділу продажів. Зверніться до нас ми - професійний відділ продажів який працює на результат.

Нижче прописаний покроковий алгоритм збільшення прибутку при спільному співробітництві.
1. Аналізуємо поточну ситуацію.
2. Формуємо стратегію і шляхи її реалізації, визначаємо бюджет та можливості, форму звітності про виконану роботу;
3. Визначаємо довгострокові та короткострокові цілі, завдання, часовий інтервал;
4. Укладаємо договір, де прописуємо всі пункти, як збільшити прибуток компанії та який бюджет нам потрібен для просування товару на ринок.
5. Починаємо реалізацію комерційної стратегії.

Після укладення договору про співпрацю, ми приступаємо до просування товару на ринок.
За Вашою Компанією закріплюється досвідчений менеджер з оптових продажів, йому поставлені чіткі завдання, узгоджені з Вами, контроль їх виконання проводить керівник проекту. Весь наш персонал робить свою роботу отримуючи задоволення від досягнення поставлених цілей, такий підхід дає можливість вибудовувати ефективні комунікації з клієнтами. Це і є основна перевага проекту Sales Market - заробляти з задоволенням.

1.Формуємо стрижень клієнтської бази стартуючи з аутсорсингу продажів:
- аналіз ринку збуту по Вашій групі товару;
- складання холодної бази майбутніх клієнтів, якщо у нас її немає;
- встановлення первинного контакту з особою, що приймає рішення, презентація товару;
- збір інформації про поточного постачальника;
- глибокий аналіз роботи постачальника з потенційним клієнтом, визначаємо слабкі місця;
- складання робочої комерційної пропозиції, на підставі аналізу;
- отримання зворотного зв'язку;
- у разі потреби проводимо коригування стратегії поки не досягнемо поставленої мети - початку співпраці;
- контроль всього шляху проходження товару до кінцевого споживача;
- робота над помилками, якщо вони є, для виключення їх при розробці наступних клієнтів;

Таким чином, менеджер напрацьовує кількісну, потім якісну клієнтську базу, вибудовує довгострокові партнерські відносини з кожним клієнтом, формує позитивний імідж Вашої компанії.

Керівник проекту координує роботу менеджера по оптовим продажам і паралельно займається просуванням товару в мережі інтернет, виконуючи функцію контент-менеджера на першому етапі розвитку бізнесу:

2.Стартує просування товару в мережі інтернет:
- розміщуємо інформацію на всіх спеціалізованих сайтах;
- складаємо семантичне ядро сайту;
- аналізуємо, розробляємо юзабіліті сайту;
- аналізуємо доменне ім'я майбутнього сайту;
- пишемо контент, тільки ексклюзивні тексти;
- запускаємо сайт в мережу, проводимо внутрішню і зовнішню SEO оптимізацію сайту в комплексі;
- надалі оновлюємо контент і працюємо над його просуванням;


Після збільшення прибутку, запускаємо побудова відділу продажів. Це буде Ваш штатний відділ продажів, складатиметься він з керівника та менеджерів з оптових продажів, він буде чітко взаємодіяти з усіма підрозділами бізнесу:

3. Створення штатного відділу продажів:
- складання чіткого портрета кандидатів;
- збір резюме та відбір кандидатів на конкурс;
- бліц-знайомство - оцінка матеріальних домагань та загальна оцінка кандидата як менеджера з продажу;
- імітація продажів;
- польові випробування;
- введення в проект та адаптація кандидатів що пройшли відбір;


Наші переваги:
- не даємо обіцянок, яких не зможемо виконати. - нас не цікавлять передплати, ви будете оплачувати тільки за результат і витрати на просування товару на ринок ;
- команда складається з співробітників для яких продажі не зовсім робота - це спосіб життя, значить збільшення прибутку від співпраці з нами гарантовано;
- чітко розуміємо всі бізнес процеси;
- ми впливаємо на весь товаропровідний ланцюг, з метою просування продукту на ринок;
- маємо досвід роботи з різними групами товару;
- індивідуальний підхід до кожного клієнта з урахуванням всіх амбіцій та можливостей;
- дорожимо своєю репутацією і завжди несемо відповідальність перед клієнтом за результат, так як чітко розуміємо, що без позитивного іміджу не досягнемо тієї мети, яку самі собі поставили, а значить після досягнутих домовленостей, у нас не залишиться іншого вибору, як привести вас до результату;


Для нас не існує дверей які не відкриваються.