Контент-менеджер віддалено.

Контент-менеджер віддалено
Просування в мережі інтернет - невід'ємна складова комплексу послуг, спрямованих на донесення переваг Вашого продукту до споживача.
Продаж, купівля товару і послуг, пошук роботи, знайомств, новин та багато іншого, багатосторонність інтернету і його зростаюча комерційна затребуваність підвищує попит на якісні ресурси.


Розуміючи, що наш потенційний клієнт не завжди обізнаний з діяльністю веб-дизайнера, веб-технолога, HTML-кодера і редактора-копірайтера, а так само не зовсім розуміє, що таке CMS-система, HTML-верстка і SEO-оптимізація, пропонуємо покласти на себе функцію контент-менеджера віддалено, це керуючий інтернет - проектом. Ми розробляємо і реалізуємо стратегії продажів, та створюємо ефективні сайти, які працюють на результат, професійно підходимо до цього розділу, тому що як ніхто знаємо з чого складається просування продукту, починаючи від філософії проекту і закінчуючи приростом унікальних відвідувачів. Іншими словами наше завдання полягає в тому, щоб:

  • визначити цілі і завдання для майбутнього web-проекту, провести аналіз середовища, моніторинг конкурентів, що і для кого ми будемо робити і чим будемо відрізнятися від конкурентів;

  • продумати веб-дизайну і юзабіліті, як сказав відомий фахівець юзабіліті Якоб Нільсен: «Вивчення поведінки користувачів в інтернеті показує, що вони погано сприймають повільні сайти та сайти зі складним дизайном. Люди не хочуть чекати. Також вони не хочуть вивчати, як користуватися домашньою сторінкою. Не існує таких речей, як навчання веб-сайту або інструкція з веб-сайту. Люди хочуть схопити функціональність сайту відразу ж після швидкого сканування сторінки, тобто за кілька секунд»;

  • підібрати професійного HTML-верстальника, а якщо знадобиться - програміста, благо у нас є перевірені фахівці;

  • наповнити проект унікальним контентом, саме він відіграє першорядну роль при подальшому просуванні ресурсу;

  • внутрішня і зовнішня SEO оптимізація;

  • просування web-проекту в ТОП пошукової видачі;



Нижче я опишу, які кроки потрібно зробити перед створенням ефективного сайту, для поліпшеного просування його в мережі інтернет без зайвих витрат, дана підготовка важлива для подальшої SEO-оптимізації, з досвіду знаю, що багато фахівців переступають через цей етап. Людина отримує проект від вебмастера, оплачує його, потім розуміє, що на його просування потрібно витратити багато грошей, добре якщо не доведеться все переробляти, може виявитися що сайт не просувається. А так Ви самі закладете фундамент для мало-витратного варіанта просування в мережі інтернет Вашого web-проекту, правда доведеться вникнути в деякі моменти його створення.


Якщо немає бажання або можливості вникати - зверніться до нас, ця послуга входить у розробку і реалізацію стратегії продажів, нам не потрібно платити за неї, Ви заплатите тільки перевіреному HTML-верстальщику скориставшись нашою знижкою, цим самим заощадите час на пошуки гідного фахівця і гроші, а ми напишемо і підберемо правильний контент, просуваючи проект в мережі інтернет.


Описувати буду тільки ази, більш поглиблена інформація є в інтернеті. Практично у кожного підприємства чи підприємця є сайт або інтернет - магазин, напевно правий був Білл Гейтс коли сказав: «Якщо вас немає в інтернеті, значить вас скоро не буде в бізнесі». На сьогоднішній день важко уявити просування товару без мережі інтернет, там можна відшукати безліч можливостей для рекламування товару або послуги: сторінки у соціальних мережах, оголошення про товар або послугу на спеціалізованих майданчиках, реклама на тематичних і общеінформаціонних сайтах, просування за допомогою пошукових систем, партнерський обмін посиланнями і багато інших способів. По суті справи сайт - це візитна картка в розгорнутому форматі, тільки сайт то зробити можна, але як вивести його в ТОП? Адже створивши сайт своїми силами, в інтернеті багато інформації як це зробити за допомогою шаблонів, тільки шаблонний варіант погано індексується пошуковими системами і має обмежений функціонал, я сам проходив такий варіант, загалом ефективність сайту на шаблоні не дуже.
Сплативши фахівцям тільки за створення сайту, без просування, Ви ризикуєте втратити час і гроші, якщо сайт не буде перебувати в ТОПі пошукових систем, так як за статистикою люди не переходять більше ніж на третю сторінку за запитом. Виходить час або гроші витрачені, а результату немає, оскільки немає відвідувачів на сайті. Можна оплатити суму за створення і просування сайту в комплексі, чек лише за просування буде від 200 у.о. в місяць, а тривалість просування при такій сумі приблизно 4 місяці, можна просунути швидше - але дорожче, плюс плата за створення сайту. Спроби знайти недорогих фахівців чреваті неякісною роботою, як відомо ,,Дешева рибка - погана юшка,,. Я неодноразово стикався з цією закономірністю: скидаю техзавдання>обговорюю суму>оплачую аванс, як правило 50%>отримую протягом двох - трьох днів якісь грубі начерки сайту, для замилювання очей>проходить обумовлений термін - сайту немае> починаю ,,наполегливо,, вимагати сайт або гроші>отримую сайт в нашвидко склепаному вигляді>ще два тижні ,,допилюемо,, сайт, це при тому що я на 60% знаю як його допилювати, тільки на 60% знаю, тому що основна моя задача розвивати ринок збуту в комплексі, а розвиток в інтернеті одна з його складових, тому шляхом набивання шишок я підібрав команду гідних веб розробників, які люблять свою роботу і роблять її з задоволенням, знають всі особливості просування в мережі інтернет. Зазвичай в процесі створення ефективного сайту або інтернет-магазину беруть участь кілька фахівців: веб-дизайнер, веб-технолог, HTML кодер і редактор-копірайтер, після того як визначено:


  • які завдання повинен виконувати сайт;

  • яка функціональність сайту Вам потрібна;

  • хто буде адмініструвати сайт, оновлювати інформацію, чи планується його розширення;

  • бюджет на створення сайту і його просування;

можна приступати до:


  1. 1.Створення технічного завдання, маркетингове планування;

  1. 2.Вибір CMS-системи;

  1. 3.Дизайн основної і другорядних сторінок;

  1. 4.HTML-верстка;

  1. 5.Програмування, якщо планується великий проект;

  1. 6.Внутрішня SEO-оптимізація;

  1. 7.Наповнення контентом;

  1. 8.Тестування;

  1. 9.Зовнішня SEO-оптимізація;

Окремий пункт хочу присвоїти правильному підбору доменного імені, це ім'я Вашого сайту або інтернет-магазину, на ньому і буде будується весь проект і від нього, на мій погляд, залежить якість просування в мережі інтернет. Доменне ім'я повинне надавати коротко всю інформацію про рід Вашої діяльності, задовольняючи як пошукову систему, так і потрібний сайт. Наприклад: я займаюся розвитком ринку збуту, відповідно мені підходить доменне ім'я rynoksbyta.com.ua при перевірці через wordstat, сервіс по підбору ключових слів, видає близько 20 000 запитів на місяць, тож це високочастотний запит, через таку кількість запитів дуже і дуже важко пробитися в ТОП. Але зареєструвавши домен співзвучний з основним видом моєї діяльності, правильно оформивши назва сайту, заголовок і написавши текст, з підбором високочастотних і низькочастотних запитів, сайт потрапив на першу сторінку по високочастотному запиту - ринок збуту, незважаючи на те що в місяць їх близько 20 000. Виходить доменне ім'я rynoksbyta.com.ua - це високочастотне словосполучення, коротко відображає мою діяльність, текст сайту потрібно писати з застосуванням декількох середньо частотних запитів (СЧ) і низько частотних запитів (НЧ), в мережі інтернет є багато матеріалу по цій темі. Правда коли я переніс контент на шаблонний варіант сайту, то помітив, що він з кожним днем все падав і падав вниз, поки наш фахівець не зверстав сайт і не поставив його на двигун, цим самим припинивши експеримент, і він злетів у ТОП за тиждень за запитом ринок збуту, виявилося шаблон - не варіант для нормального сайту, для пробного - можливо.
Таким чином для правильного закладення фундаменту під просування сайту в ТОП потрібно:


  • підібрати доменне ім'я, попередньо проаналізувати його з допомогою Wordstat і Google AdWords, зіставити його з основним видом Вашої діяльності;

  • скласти семантичне ядро, правильно написати унікальний текст, оформити заголовок, назву сайту з підбором ключових словосполучень, проаналізованих з допомогою Wordstat і Google AdWords;

  • правильно оптимізувати навігацію сайту;

  • хороший HTML - верстальник;

  • зареєструвати Ваш web-проект в основних пошукових системах;

даний перелік кроків допоможе при подальшій зовнішньої SEO-оптимізації сайту.