Як знайти дилера. Дилерські послуги.

Як знайди дилера
Основний профіль нашої Компанії - це розробка і впровадження комерційної стратегії, аутсорсинг продажу і побудова відділу продажів за формою співпраці проектний менеджер або інтерім - менеджер, ми знаємо багато способів впливу на товаропровідний ланцюг для збільшення обсягу продажів і готові розглянути пропозиції від Компаній, які шукають дилерів в Україні або шукають дистриб'ютора в Україні.
У разі досягнення угоди і підписання дилерського договору ми зможемо організувати якісне просування товару на ринок, тому що маємо величезний досвід в розвитку ринку збуту і виведення нових продуктів на ринок. Наше завдання як дилера зробити так, що б Ви забули про думки: як знайти дистриб'ютора нам на заміну, тому що ми забезпечимо максимально можливе покриття території, максимальну представленість Вашого продукту в самих торгових точках, виконання планових показників та не прострочену дебіторську заборгованість.
детальніше...

Партнерам ми готові надати:

- професійний відділ продажів, який знає як оптимально впливати на товаропровідний ланцюг для збільшення обсягу продажів;
- клієнтську базу, якщо група товару збігається з раніше пропрацьованою нами або схожою;
- не підроблене бажання організації збуту товару, адже ми теж заробляємо;
- впевненість у тому, що ми досягаємо поставлених цілей, всі двері рано чи пізно відкриваються якщо в них стукати, тому що ми дорожимо своєю репутацією;
- чесні та прозорі умови співпраці;


Від партнера ми очікуємо:

- не підроблене бажання розвивати свій продукт на обумовленій терртитории;
- інформаційну, рекламну та можливо фінансову підтримку, остання може знадобитися наприклад для створення торгової команди або оплата за вхід у велику торговельну мережу, в загалі бажання обговорювати будь-які питання для поліпшеного просування товару;
- адекватну реакцію на зворотний зв'язок з якості або доставки товару;
- готовність забезпечити безперебійні поставки товару потрібної якості;


Не секрет, що новий продукт не легко виводити на ринок, якщо виробник знайшов потенційного оптового покупця - дистриб'ютора, який повинен перепродувати товар кінцевому споживачу треба продумати як зацікавити весь ланцюжок і простими обіцянками тут не обійтися. Будь-який досвідчений торговець бачив багато лопнувших проектів і багато чув нездійснених обіцянок. Потрібно продумувати мотивацію не тільки дилера але і кінцевого споживача, як мінімум ціна/якість повинні відповідати, виробник обов'язково повинен брати участь у всьому процесі, поки товар не буде куплений і схвалений кінцевим споживачем. Багато хто вважає що достатньо лише знайти дилера і все, решта завдання дилера - це помилкова думка вона приведе в нікуди, дилер не буде якісно продавати товар без підтримки виробником, поматросить та покине, представники виробника повинні безпосередньо брати участь у продажу їх товару кінцевому споживачеві, знати всі відгуки про їх товар і товар конкурентів. Особливо тих конкурентів, які можуть бути теж в портфелі дилера / дистриб'ютора, їм потрібно всіляко намагатися збільшити питому вагу свого товару в портфелі / прайсі, лояльність з боку дилерів і дистриб'юторів буде рости паралельно зі збільшенням обсягу продажів Вашого товару, це в тому випадку якщо в портфелі дилера кілька виробників і вони конкурують між собою.
Якщо виробник шукає дистриб'ютора в Україні і не знайшовши його, пропонує дилерство не великій спеціалізованій компанії зі своїм торговим відділом, а приватному підприємцю, який зарекомендував себе як потенційний дилер успішно продаючи схожу групу товарів, тут так само необхідно проводити глибокий аналіз перспектив співпраці, особливо звернути увагу на платоспроможність.
Ви завжди можете знайти відповідь на питання як знайти дилера на спеціалізованих ресурсах, але тільки дуже важко розпізнати у невідомого кандидата, порядного і реально працюючого партнера, більшість думає що якщо стану дилером/дистриб'ютором то все, за товаром буде стояти черга, а я буду спочивати на лаврах, навіть не підозрюючи які зусилля потрібно прикласти в активних продажах для просування товару на ринок. До відомих кандидатів дуже важко пробитися так як їх портфель укомплектований і вони не охоче хочуть розвивати новий продукт, логічно у них і так все працює. Компанія SALES MARKET - це менеджери з оптових продажів які працюють на результат, ми чудово розуміємо як важко знайти ринок збуту, тим не менш, це наша робота і ми готові надати якісний сервіс для Компаній, які шукають дилерів в Україні або її регіонах.