Антикризовий менеджер з продажу.

Антикризовий менеджер з продажу
Розроблю і реалізую стратегію продажів: вивчення і обробка ринку, незалежний аудит та аналіз результатів роботи торгового відділу, організація відділу продажів з нуля, або його реорганізація, підбір менеджерів з продажу їх адаптація і введення в робочі процеси по мірі зростання прибутку компанії, підвищення рівня мотивації і професіоналізму менеджерів з продажу, організація рекламної діяльності, впровадження СЕД.

Суть співпраці:
Вникаю у всі робочі і не тільки нюанси кожного відділу, вибудовую чітку взаємодію з усіма підрозділами компанії, розробляю документообіг адаптований під Ваш бізнес.
Приймаю участь у всіх питаннях по наданню послуг клієнтам, аналізую весь процес проходження товару або послуги від початку і до кінця, виявляю слабкі місця та усуваю їх. Таким чином вибудовую правильну взаємодія з усіма підрозділами компанії, розроблю документообіг і програмне забезпечення, оптимизирую під Ваш бізнес.
Заряджаю команду на досягнення максимального результату, досвід роботи у сфері активних продажів і підборі менеджерів з продажу понад 13 років, розробка мотивації, постановка цілей, контроль їх виконання.

Несу відповідальність за розвиток нових ринків збуту і забезпечення маржинальної прибутковості бізнесу.

Я не обіцяю ,,дива,, всім підряд, хоча багато хочуть про нього почути і цим користуються деякі "солодкоголосі імітатори бурхливої діяльності". Часом людині потрібно сказати відразу, що його можливості не відповідають бажанням, але багато хто просто замовчує про це "виліковувати" хворий "організм" при цьому витягують останні ресурси з нього, а його вже потрібно до "реанімації", в результаті - час згаяний та ресурсів для бізнес процесів не залишилося... Хоча у кожного бізнесу бувають моменти коли треба впасти до мінімальних обертів, при цьому згуртувати команду так, щоб усі її члени загорілися бажанням пройти на мінімальних обертах потрібний відрізок часу, не роблячи різких рухів, можливо доведеться переорієнтуватися на інші напрямки. Ось тут і згодиться постановка правильного "діагнозу" з подальшим "лікуванням".

Варіант співпраці: інтерім-менеджмент (Interim Management) – це залучення в проект спеціаліста вузького профілю для вирішення конкретного бізнес-завдання, в нашому випадку просування товару на ринок. На відміну від консультанта, він не просто радить він діє. Такий вид співпраці економічно вигідний для компанії замовника, оскільки праця інтерім-менеджера в три рази ефективніше штатних співробітників, і погляд зі сторони завжди об'єктивний. Він не пов'язаний жодними інтересами зі штатними працівниками, допомагає досягти довгострокової вигоди на відрядній оплаті. Іноді інтерім-менеджерам довіряють тимчасове керівництво проектом в разі, коли власники відсутні з якихось причин, а наступники ще не відчувають достатньої впевненості у своїх силах. Особливо він необхідний при радикальних змінах. Це професіонали, які поєднують універсальний досвід загального керівництва та спеціальні знання, здатні правильно діагностувати проблеми бізнесу, знайти першопричини їх виникнення і запустити в дію механізм активного розвитку. При цьому хороший інтерім-менеджер дорожить своєю репутацією, тому ризики оплати праці в пусту зведені до мінімуму, не забувайте, що оплачувати нашу роботу Ви будете з вже заробленого нами капіталу, таким чином проект SALES MARKET взаємовигіл
дний.

Коротко про себе

Ф. В. О. Щербина Богдан Леонідович;


Рік народження: 1978;


Сімейне положення: одружений, є діти;


Освіта: Менеджмент підприємств, спеціаліст;


Мета: розробити і впровадити комплекс послуг, спрямованих на просування товару на ринок, збереження і примноження прибутку компанії, оптимізація витрат на утримання відділу продажів;


Функціональні обов'язки:
вивчення ринку, споживчого попиту та аналіз роботи конкурентів;
розробка і подальша реалізація стратегії продажів;
підбір менеджерів з продажу, адаптація та введення в робочі процеси, розробка їх мотивації;
збільшення робочої бази клієнтів або створення її з нуля, впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу – СЕД, що сприяє просуванню товару на ринок;
організація рекламної діяльності, проведення BTL – заходів;


Компетенції:
вміння досягати поставлених цілей;
планування і послідовність у діях;
досвід ефективного управління продажами, більше 12 років;
здатність приймати рішення і нести відповідальність за свої дії;
високий рівень комунікабельності;
нестандартне мислення;
вимогливий до себе і до підлеглих;
вміння працювати в кризових умовах, стресостійкість;
організаторські здібності;


Цікавлять пропозиції як про постійну роботу, так і на частковійї зайнятості, у формі проектного менеджменту.


Працюючи в різних проектах, на різних посадах мені доводилося співпрацювати із менеджерами різних рівнів кваліфікації, з ефективними менеджерами я завжди підтримував зв'язок, не залежно хто на яких посадах працював потім. Таким чином мені вдалося організувати команду з професійних і перевірених менеджерів з оптових продажів, колектив якої почав формуватися з 2004 року на базі відомого в Україні та за її межами виноробного підприємства. Успішно реалізували разом не одну програму на ринках FMCG і B2B по просуванню продукту. Основу нашої команди складають дві людини, ще дванадцять чоловік працюють на фрілансі, виконують доручення на відрядній оплаті.

Я, як керівник проекту, пройшов результативний шлях мерчандайзера, торгового представника, супервайзера, територіального менеджера, регіонального менеджера, організовував не одноразово торговий відділ з нуля, працював комерційним директором, знаю багато способів впливу на товаропровідний ланцюг для розкрутки бізнесу. Структура компанії вже адаптована під нестабільну економічну ситуацію, дуже мобільна і може активізуватися як національно - по всій території України, так само регіонально - в одній або декількох областях, забезпечена достатнім людським ресурсом. Завдяки мобільності, напрацьованому досвіду і віри в успіх ми зможемо значно збільшити ККД відділу збуту Вашої компанії.


Основні критерії, яких я дотримуюся як антикризовий - менеджер по продажам:


орієнтація на результат;
«Результат – один з головних показників ефективності, який враховується при формуванні моєї мотивації, робиться наголос не на фіксований оклад, а на відсоток від угоди або бонуси, розмір яких повинен відбуватись результатом роботи. Проект SALES MARKET орієнтований тільки на результат, ніяких обіцянок, я звик йти до мети всупереч виникаючим труднощам, труднощі не повинні зупиняти людину, а навпаки – змушувати думати, як їх подолати, адже труднощі — це двигун прогресу».


ефективний менеджер;
«Я завжди ретельно продумую, коли, в якому напрямку, з допомогою яких ресурсів краще зробити наступний крок, куди і коли він мене приведе, яка ступінь ризику. Тільки потім роблю, такий підхід застосовується до всієї структурі».


відповідальний менеджер;
«Відповідально ставлюся до всього, навіть до самих незначних речей, будь то розвиток регіону або тижневий звіт. Вимогливий до себе і до оточуючих, один раз мене запитали: "Вам не важко так жити?" Начебто простіше було б жити, змішуючи чорний і білий кольори в сірий, допускати похибки, але внутрішнє розуміння того, що це має бути саме білим, а не з відтінком сірого, завжди переважає над бажанням "схалтурити". Для мене при підборі персоналу або партнера одним з основних критеріїв є – відповідальність, адже як можна покластися на людину не готового чесно і сумлінно виконувати домовленості і свої обов'язки? Розвиток ринку збуту вимагає дуже відповідального підходу всієї команди без винятку до кожної дрібниці».


гнучкий підхід до кожного клієнта, з урахуванням усіх реалій і перспектив;
«Не міряємо під одну гребінку всі проекти, поетапно розбиваємо бажану мотивацію пропорційно досягненням тактичних цілей, враховуємо не просту економічну ситуацію в країні, тому не запитуємо необґрунтовано високих гонорарів».


мобільний менеджер;
"Структура компанії не вимагає щомісячної та фіксованої оплати збиткових регіональних підрозділів в надії на кращий результат з дня у день, наприклад: в одній з областей України немає дистриб'ютора або він погано працює, не потрібно там тримати штатного співробітника, який відповідає за "розвиток" даної території, оплачуючи йому ставочну частину, бензин та телефон поки він "налаштовує роботу". Наш співробітник буде закривати якісно поточні питання на відрядній оплаті, докладаючи максимум зусиль для розвитку даної території, вийде набагато дешевше. Ви перестанете платити за обіцянки, будете оплачувати тільки результат».